Livet är orättvist!!!

En av mina nära och kära har bröstcancer och har varit sjuk i ca 1,5 år. Hon är en av världens finaste människor och det finns absolut inte ens en tillstymmelse till elakhet i henne. Hon vill alla väl och är helt enkelt underbar. Varför ska det alltid vara så? De absolut finaste människorna drabbas alltid motgångar och sjukdomar.

Jag tror inte på någon Gud eller ens en högre makt av något slag. Då skulle "han" inte ha låtit henne få denna sjukdom. Men skulle hon klara av detta och bli frisk skulle jag börja fundera på om det kanske finns någon högre makt ändå.

Idag fick jag veta att hon ligger inlagd på sjukhus på grund av svåra smärtor. Livet är så orättvist!!! Varför just hon av alla människor? Hon har inte haft det lätt de senaste åren och sedan kom detta som ett slag i magen.

Om man då ens hade kunnat styra över det hela, men det är ju omöjligt.

Gå in på kollabrösten och beställ ett samtal som kommer 1 gång i månaden och som påminner DIG att kolla dina bröst. 30 kr kostar det och pengarna går till cancerforskningen.

Min syster E tatuerade i fredags in rosa bandet på handleden. Dock gick ju inte dessa pengar till forskningen, men det visar att hon bryr sig!


Kommentarer
Postat av: Anna

den är inte borta? Den sitte rju där =)

2007-10-23 @ 22:15:38
URL: http://annaslya.blogg.se
Postat av: Anna

VAd ledsen jag blir Lina då jag läser ditt inlägg! Hjärnan går på högvarv och jag undrar om det är hon som jag tänker på. Hur som haver så kan livet vara så orättvist!

2007-10-23 @ 22:34:47
URL: http://annaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0