Kolsvarta morgnar

Har jobbat ikväll och börjar kl 7 imorgon så jag ska snart lägga mig i sängen. Jag är ju så förbaskat trött på morgonen när jag börjar så tidigt, speciellt när det är kolsvart ute. Jag minns i somras när solen sken kl 6 när man klev upp. Det var tider det!

Missade halva Heroes ikväll, men jag får försöka tajma in det i mitt tajta schema på lördag. Missade ju förra avsnittet också, så jag har två avsnitt att ta igen. Är jag hemma ska jag sitta bänkad framför tv4+. Fast jag borde vara hemma till 20.35 när första avsnittet jag missat går.

Det är en kort jobbardag imorgon. Slutar kl 13 så jag har hela dagen på mig att göra annat också. Härligt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0