H&M

Paketet från H&M kom förra veckan, men inte förrän ikväll har jag orkat prova kläderna. Allt passade, förutom denna klänning. Den var lite för liten och tyvärr finns den inte kvar i den storlek jag skulle behöva. Så den ska skickas tillbaka
 

Men det fanns en hel hög med andra gobitar i min beställnig. Kul med lite nytt i garderoben. Nu är jag sugen på att beställa från ellos/josefssons. Har hittat en hel del som jag är sugen på. Ska rådfråga kontot om det blir någon beställning eller ej.

Jag och pappa hade en trevlig promenad. Han är så skämtsam min käre far. Jag kunde inte ha fått mig någon bättre!


Nu har klockan blivit alldeles för mycket. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Gina

Klänningen var ju jättefin! Vad är det för storlek? :)

2007-10-16 @ 12:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0