Favorithjälte

Tv-serien Heroes är kanonbra! Spännande från första till sista minut. Min favorithjälte är Peter Petrelli! Eller Milo Ventimiglia som han så fint heter när han inte spelar hjälte på onsdagskvällarna.

Imorgon börjar en ny svensk dramaserie, Labyrint. Den är i 12 delar och ska sändas nu i höst. Jag ska bänka mig framför tvn och se om den är värd att följa under de kommande torsdagskvällarna. Ska ni se den?

Sängen ser väldigt inbjudande ut och boken ligger här bredvid och väntar på att bli läst.

Buenas noches!

Kommentarer
Postat av: vicky

Min favvo är oxå peter=)han är så söt.det är bara bra me mig är ju mammaledig och tiden bara går från morgon till kväll.jobbar du nåt extra hos mormor nu?när skulle du börja plugga?

2007-10-11 @ 08:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0