En helt vanlig lördag

Jobbade mellan 7-12 och nu återvänder jag snart till jobbet igen för att jobba mellan 15-20. På dessa tre lediga timmar har jag hunnit varit ner till min allra käraste häst.

Glömde mp3n i stallet så jag måste åka iväg och hämta den och sedan går jag till jobbet. Snart är det ju dags att ställa undan cykeln, så det är lika bra att jag börja vänja mig med promenaderna.

Min V är hemma i L-by. Han har lovat att fixa lite "karlgöra" på transporten (fast händiga kvinnor t.ex. Mejan skulle oxå klara det, men jag är inte ett dugg händig) så jag hoppas han planerar in det. Sedan har han lovat något gott tills jag kommer hem kl 8. Igår hade han gjort i ordning chips och dipp så när jag kom hem halv 9 behövde jag bara sätta mig i soffan och titta på Idol. Det är kärlek det!

Kommentarer
Postat av: Maria

Äre däckbyte du menar då som jag skulle fixa??? Det kan du åxå Lina, men det är ju helt klart enklare om man slipper själv =)

2007-10-13 @ 16:07:39
URL: http://mejan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0