Efter jobbet

Jobbade mellan 7-12 sedan åkte jag hem och var en stund med min V. Han åkte tillbaks till Umeå ikväll och kommer inte hem förrän den 28:e oktober! Har jag otur blir det inte förrän 2:a november. Och det är dessa skotrar som orsakar det.. I helgen ska han till Övik och vara med på någon invigning av en affär. Funderar på att följa med. Att bo på hotell en hel helg är ju inget man tackar nej till, men det återstår att se hur jag gör...

Min allra käraste ögonsten fick rusa av sig i paddocken idag, skippade ridningen för jag ville spendera lite quality time med V istället. Som vanligt bockade han mer än galopperade.

Sedan hann jag ju med en sväng till jobbet mellan 15-20. Och nu sitter jag här. Ska hoppa in i duschen, sedan krypa upp i soffan och se om jag hittar något spännande att kika på. Collateral kanske? Och en liten godisskål efter en slitsam helg skulle inte sitta fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0