Dåligt samvete

Den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt. Istället för att åka till stallet åkte jag ut till ÅM och vi fixade lite med Lurf's nya hemsida. Kolla här

Detta innebar att jag inte for till stallet förrän efter 3 och jag hann inte rida. Då får jag dåligt samvete! Försökte få tag i M, men hon jobbade så hon kunde inte rida. Så då får han stå idag med.. Tur är väl det att tävlingssäsongen är över för detta år. Har jag tur så rider M efter hon slutat jobba kl 20.30. Då skulle i varje fall en sten lyftas från mitt hjärta.

Sedan glömde jag åka med stalltäcket till kemtvätten.. Så det får bli imorgon när jag vaknat. Vet inte riktigt vilka öppettider dom har, men jag hoppas det är öppet kring 2 för längre än så kommer jag inte kunna sova.

Nu ska jag krypa i säng och sova mot 8 snåret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0