Västerås

Efter en lång dag i bilen plus ett långt stopp i Övik för fyrhjulskörning var vi framme i Västerås kring 9 igår kväll. Vi åkte och handlade och sedan så fikade vi och umgicks.

Imorse klev vi upp kring 9. Jag och systeryster tog en promenad medan V tog en löptur. F började jobba kl 12 så efter att vi gjort oss iordning så traskade vi in mot centrum. Fick se hennes jobb och träffa de som hon jobbar med. Sedan tog jag och V en tripp i centrum. Jag köpte inte så mycket utan kikade mest, men jag inhandlade världens finaste klänning till lillkusinen min. Den klänningen är nog en dröm för alla så tjejer!
En klänning från Gina fick följa med mig hem, men det blev ingen nyårsklänning. Den som jag ville ha satt så dåligt.

Kring 3 gick vi tillbaka till F för hon hade lunch. Där satt vi och surrade i en timma och sedan provade jag och V kläder i en och en halv timma. Har lagt undan kläder för över 3000 kr där, bland annat en SNYGG figursydd vinterjacka. Imorgon ska jag gå dit och betala och se hur mycket kläder som följer med hem. Men jackan ska jag ha!

Halv 6 kom M och hämtade oss på stan och sedan for vi och storhandlade mat. Idag blev det någon kyckling/bacon wok med pasta och imorgon ska M laga korv stroganoff. Smaskigt! Nu sitter pojkarna och spelar PS3 och jag sitter här. Klockan 9 ska vi hämta F på gymmet... Sedan bara umgås!

Fortsättning från metropolen Västerås följer...


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Hälsa från oss ... saknar Fs power pump "snyft"

2007-11-13 @ 21:32:12
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0