Jag vet svaret

Jag vet svaret på allas funderingar kring vilka som köper Cavalli kläderna.
Kika in här så förstår ni också!

Folk köper på sig kläderna bara för att senare sälja det vidare på Tradera. Det är ju ett heltidsjobb! Om de är sjukskrivna kanske de ska passa sig så de inte råkar ut för samma sak som Jonas Sandberg gjort. Han planerade ett rån under tiden som sjukskriven och tvingas nu betala tillbaka 369 100 kr till Försäkringskassan för att de ansåg att om han kunde planera ett rån så var han frisk nog att arbeta.

Jaja, jag tänker då inte lägga ett bud.

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Inte jag heller.

2007-11-09 @ 16:48:48
URL: http://angelicascloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0