Fredag

F är på jobbet, V spelar PS3 (hade det inte varit så dyrt hade jag köpt det i julklapp. Jag har ingenting att ge honom och han är helt fast i spelet, så jag vet att det skulle vara en bra julklapp! Men nej, på tok för dyrt.) och M sover. Jag själv sitter här vid datorn.

Shoppingrunda igår med F som var ledig. Vi var på IKEA där det inhandlades gardinstänger med tillbehör till huset. Jag köpte även lite smågrejer. Sedan åkte vi vidare till Skopunkten där jag och F köpte ett par bruna stövlar var och jag fick ett par svarta på köpet. Ena skon har jag i och för sig inte fått på mig ännu för jag blev så less i affären, men får jag inte på mig den så byter vi så F får det skoparet istället.
Bredvid Skopunkten låg Hööks, men jag hittade inget av värde. Boggi skulle behöva sig ett nytt träns på grund av de bravader som hänt medan jag varit borta, men ett nytt träns har han behövt länge. Det förra sjöng på sista versen..

Efter Hööks var vi och lämnade sadeln på omstoppning. Jag hoppas att det blir bättre! Sedan åkte vi in till stan igen till F's jobb. Där surrade vi en stund och väntade på M. När han kom in till stan gick vi och åt god grekisk mat och därefter såg vi bio - 1408. Helt okej faktiskt och nog blev man rätt...

Nu ska jag fika och sedan ta mig en promenad in till stan. F slutar tidigt. Ikväll blir det tacos och sedan en hel kväll framför Idol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0