Arvidsjaur

Jag tycker verkligen om Arvidsjaur och det har jag alltid gjort. Det är en mysig liten stad! Vi for förbi en sväng på DollarStore som tydligen är Sveriges största och det var stort kan jag lova! Jag köpte dock inte så mycket för jag glömde min börs hemma..
Men viktigast var att vi fick umgås. Synd bara att timmarna rusade iväg..

När vi kom hem grattade vi pappa på Fars dag. Det blev kladdkaka istället för tårta, men det gick ner det med. Lillebror köpte en jättefin skylt-snögubbe till pappa på Dollar så den ska vi sätta i någon snödriva.

Nu ska jag börja packa. Imorgon åker vi till Västerås!!!

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Hej hej!
Kika gärna in på min blogg, där hittar du en massa tips och tricks för att sätta din egen personliga touch på din blogg..=)

2007-11-11 @ 23:19:17
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0