Vilket roligt jobb!

Jag kanske skulle ha satsat på att bli florist? ;-) Vill ni se ett prov på mina kunskaper kan ni kika in på Annas blogg. Den vackra julgruppen har jag fixat.

Har jobbat hela dagen, men det är så roligt så tiden går fort. Boggan har fått vila 2 dagar i rad, jag hinner inte med. Imorgon ska jag försöka hinna rida efter kl 8 för jag är ju ledig på fredag så då kan jag sova ut en stund.

Jobbar på Hemtjänsten imorgon och börjar klockan 7. När jag slutat där åker jag till Blomstergården och fortsätter dagen. Det blir mycket jobb nu men det är ju kul!

 Ska ta en dusch nu och sedan lägga mig tillsammans med Potter.


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Den var jättefin ! Ja men vid ca 18.30 - 19 kanske .... måste kolla med de andra men kan du då ?Jag kan gärna ta en tomtenissa det har de ju på julkalendern i år !

2007-12-20 @ 09:15:13
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: Stannapanna

Hos oss delar tomten bara en säck (typ sopsäck ) m klappar sen brukar de lämna de övriga så vi får dela resten själv så att tomten hinner t alla andra ställen ...

2007-12-20 @ 09:16:31
URL: http://ludvigssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0