Jobberbjudande

Haha, så mycket som jag surrar om jobb kanske jag borde lägga till en egen kategori om jobb, men jag väntar med det ett tag till.

Idag blev jag erbjuden jobb. Det är inte varje dag som en nästan främmande människa ringer och frågar om jag kan komma och jobba nästa vecka hos henne. Kunde inte ta alla dagar eftersom jag redan jobbar, men tisdag och onsdag ska jag infinna mig där. Det blir spännande och kul! Jag blev så glad när hon ringde.

Nu är jag hemma på middag ifrån jobbet. Ska tillbaks dit kring klockan 6. Men före det ska jag upp på Yngvessons och lämna in min telefon på lagning. Så nu får jag stå ut med en skittelefon ett tag. Och jag vet ju sedan tidigare att de inte är särskilt snabba där så den telefonen kan jag få dras med länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0