Idolfinal

JA! Marie vann! Det kunde inte ha blivit bättre. Hennes röst passade bäst in på vinnarlåten och vilken röst hon har! Helt otroligt!

Jag är i full jakt efter en snygg nyårsklänning, men jag hittar ingen som faller mig i smaken. Ska fortsätta leta och sedan pysa i säng. Det tar på krafterna att kliva upp efter 6 tre morgnar i rad. Jag är ju inte van...

Imorgon bitti ska jag till stallet och sedan hjälpa ÅM att testa tolka bakom hennes häst. Därefter julpynting/städning. Det är egentligen prio 1, men jag tar det sist. Bra planering.

Kommentarer
Postat av: ÅM

Tusen tack för hjälpen med min smått galna häst ;O)Nästa gång måste vi ju testa hur det går att tolka efter din pålle =)

2007-12-08 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0