Bra start

Jag fick en väldigt bra (läs: dålig) start på dagen. Kvart i 7 går jag ut till bilen och backar ut från parkeringen. Jag tar mig till ICA och sedan är det stopp. Jag kör fast i en liten, liten plogkant. Bilen rubbar sig inte ett dugg! Tillslut kommer det förbi en person som försöker hjälpa mig, men det gick inte bättre. När klockan är 5 i 7 och jag har världens panik så springer jag hem och väcker hela huset. Viktor skjutsar tillbaka mig till ICA och sätter sig i bilen och han fick lös den. Och jag kom 5 minuter försent. Pinsamt när det är ett nytt jobb och allt....

Nu ska jag gasa iväg till stallet i denna ishalka. Sedan tror jag att jag ska  fortsätta med mitt julbak. Och lägga mig tidigt ikväll. Jag blir så rackarns trött när jag jobbar dag så jag orkar knappt åka ner till stallet och rida. Fast i veckan har jag ju lovat en lugn vecka efter all hårdträning i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0