Adventshoppning och dressyrträning

Hela gårdagen, från 07.00, tillbringade jag i stallet. Vi hade hopptävling och hade bjudit in V-mina, Lse och A-jaur, dock kom inget ekipage från A-jaur, men de övriga ridklubbarna bjöd på ekipage. Det blev en riktig lyckad dag med många startande - ungefär 32 stycken! Kanon för vår lilla förening.

På kvällen kom Anna-Stina och Fredrik förbi hemma hos mig. Vi såg film och gottade oss hela kvällen.

Idag var jag och Boggan på träning i Lycksele. Nu börjar vi hitta den rätta fina formen, men han blir så trött! Vi får jobba lite på uthålligheten, fast han är ju ingen ungdom längre tyvärr. Nästa träning är den 9e december. Det ser jag framemot. Och i februari kommer tränaren från Danmark upp igen till Vilhelmina så då ska vi tillbringa hela helgen där. KUL!

Nu ska jag pysa i säng. Jobbar imorgon och börjar kl 7.


Kommentarer
Postat av: Stannapanna

Kul med eran tävling synd att inte lilltjejen och jag hann komma och kolla , men det verkar vara länge till nästa träning .... ;-) Ha en trevlig vecka !

2007-12-16 @ 21:15:30
URL: http://ludvigssons.blogg.se
Postat av: ÅM

Inte kan väl nästa träning vara 9e december... det har ju redan varit!!

2007-12-17 @ 09:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0