Vi är på gång!

Nu kör vi :-) Nu ska jag skriva minitentan på 33 hp!

Jag är peppad och laddad till 1000. Har sovit dåligt i natt, livrädd för att jag skulle försova mig. Jag är sån; sover dåligt när det är något viktigt dagen efter eftersom jag tror att jag ska försova mig.

Om 6 h och 15 min har jag sommarlov! Underbart är bara förnamnet!

Dags att för en gångs skulls sminka sig på flera veckor. Har ju suttit instängd här hemma och inte behövt slå slag i den saken på evigheter. Ja, då förstår ni hur isolerad jag varit, haha. Men, kan man inte få AB på tentan så kan man väl både vara lite brun och snygg när man skriver den!

Pepp, pepp, pepp!

Det värsta är att ICA inte hade öronproppar när jag var där igår och skulle handla. Det kan bli förödande...

Kommentarer
Postat av: Matilda L

Lycka till!!!

2009-06-03 @ 07:53:26
Postat av: Linda S

Alla lyckönskningar!

2009-06-03 @ 08:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0