Dålig uppdatering

Så fort jag är hemma så gör jag allt annat än sitta vid datorn, för det hinner jag inte med. Jag gör så mycket annat roligt istället!

Jag och Jennie har hittat på en massa bus och igår blev det fest med vin, spel och lite mer vin. Trevligt! Bilder kommer senare..

ÅM och Poppe kommer hit snart och vi ska äta semlor och spela yatzy. Först hade jag tänkt fara till Solidkojan och äta semlor, men det struntade jag i och äter semlor ändå.

Utförligare uppdatering av hemresan kommer säkert senare, men det blir först när jag är åter i Uppsala igen.

Ida - gårdagens palt var inte ens god. Usch, fy och blä. Men det är palt idag på Blåkupan så jag kanske går dit och förhoppningsvis äter god palt istället ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0