Ännu en gång är jag stolt!

Förstår ni hur stolt jag är över det här? Pappa tävlar i Skapapriset 2008 och är alltså utsedd som Västerbottens representant i tävlingen. Under den Tekniska Mässan i Stockholm så delas det stora priset ut. Gissa vem jag håller tummarna på?

Vilken prestation! Jag är stolt över min fina pappa!! Han är värd allt detta med råge!

Årets Västerbottenskandidat har utvecklat en metod för tillverkning av råvara till biomassa som partikelstyrs mycket exakt för optimal produktion av slutprodukter i en säker, kostnadseffektiv och energisnål process.

Du är bäst pappa!


Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså vi har inte bestämt än..problemet är att jag vill åka upp redan på onsdag kväll/eftermiddag för vi måste åka hem på söndag men det är inte säkert att Johan kan ta ledigt. Men vi ska diskutera i helgen..=) vad passar dig bäst?

2008-10-02 @ 14:36:29
URL: http://norrlandsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0