Önskelista

  • Dammsugare - och den ska vara bra! Är den inte det kan jag behålla den jag har fått låna av Fanny som blåser bort dammet till hörnen än suger in det.
  • Parfymen Flowerbomb av Viktor&Rolf
  • Träningskläder
  • Dixie plåtburkar - thé, frukostflingor, medicinsaker, skönhetssaker, tvättmedel, chokladpraliner, kakao, juveler, ja nästan alla alltså
  • En potatispress
  • En tång som man använder för att vända kött i stekpannan t.ex.
  • Ett Allkort på Friskis&Svettis eftersom mitt går ut till jul
  • Presentkort

Bland det jobbigaste med att vara skilsmässobarn är att man måste komma på 2 olika önskelistor. Det är inte det lättaste ska ni veta eftersom jag knappt får ihop till en.
Det är ju komiskt att jag önskar mig en potatispress, men så går det när man som sagt ska försöka hitta på 2 olika önskelistor. Men nu får ingen köpa det till mig för det ska jag önska mig av mormor :-)

Ps, jag önskar mig inga sängkläder för det har jag i överflöd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0