Regnig måndag

Enligt SMHI ska solen skina nu på eftermiddagen, men det ser inte ens ut att kunna spricka upp. Sedan ska det regna resten av veckan också. Typiskt, men jag hoppas på fint väder till Storumandagarna.

I veckan åker Boggi ut på bete i Lönnberg vilket innebär lite mindre ridning. Kommer inte ha tid att rida lika mycket och det är ju ca 1,5 mil ut dit enkelväg och det kör jag inte varje dag. Sedan blir jag ju så förbaskat lat efter jag jobbat. Men han får ju äta gräs! Det är han nog nöjd över...

Beställde kläder från Ellos för ett tag sedan, men jag var tvungen att skicka tillbaka alltihopa för det var för stort. Jag hoppas jag hinner få paketet i veckan, men det är nog bara önsketänkande. Och eftersom paketet innehöll mestadels klänningar så kanske det inte kommer till användning i detta regniga väder...

Jobbar hästpass idag. Först Blomstergården från 09.30-17.30 och sedan Hemtjänsten 18.00-21.30. Bara att bita ihop för det händer ju inte varje dag direkt att jag får jobba åt kommunen.

Back to work


Kommentarer
Postat av: Emma

Regn i storuman.. :( tråkitg, jag går i kortbyxor och linne här i umeå. :)

2008-06-16 @ 15:06:16
URL: http://peersson.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hur länge står han på bete?



Köm du hit i helgen? :)

2008-06-17 @ 08:10:24
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

men skulle inte du sluta att jobba åt kommun? "jag ska aldrig mera jobba åt storumanskommun" bara undra..

2008-06-17 @ 13:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0