Trevligt

Avgång på Stocken igår kväll och det var riktigt trevligt. Jag skulle gå hem tidigt, pyttsan. Jag var hemma vid ett. Skönt med en nästan nykter utgång och framför allt skönt i morse. Kvart över sju masade jag mig upp ur sängen och var på seminarium efter åtta. Ett seminarium som för övrigt går till historien som ett av de sämsta!

Nu vilar jag lite men ska snart iväg på sushilunch med Nina. Resten av dagen ska jag städa, försöka plugga och sedan kommer min kärlek hit ikväll. Det är nästan en vecka sedan vi sågs så ni kan ju gissa att jag längtar..

Det är kallt i Uppsala och det är kallt i min lägenhet. Jag vill bara att min golvvärme ska fungera! Just nu kör jag på den gamla taktiken - värmeljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0