Trettondagen

En supermysig middag hemma hos mamma och Benke. God mat, paketöppning och surr in på småtimmarna som slutade med att jag och Julle tog en taxi från Jakoberg till Enskede. Det är en bit ska ni veta. Jag har aldrig stirrat mig så blind på taxametern!

Idag gör vi ingenting. Jag ville ta en promenad för att kika på stallet och hästarna men vädret tillåter inte riktigt det. En smärre snöstorm regerar utanför fönstret. Väldigt roligt när jag nu äntligen fått lov och kan göra precis allt jag vill (som inte kostar pengar).

Ikväll blir det middag hos familjen Rabe.

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för en jättemysig kväll..!!!

Kramar från oss!!

2011-01-06 @ 23:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0