Tjejhäng

Tjejerna kom hit och fikade igår och vi satt länge och pratade i soffan. Emelie och Maria åkte hem och sedan bestämde jag, Elin, Camilla och Linnéa oss för att äta sushi, så vi traskade mot Geijersgatan och handlade mat och sedan gick vi hem till Camilla för sushi, vin, ost och kex, popcorn och 8 avsnitt av Solsidan. Jag tillhör en av de få svenskar som aldrig sett programmet tidigare och jag är positivt överraskad. Det var väldigt bra och roligt!

Om en timme ska jag på 45 min spinning med några ypsor och sedan ska jag tillbringa dagen hemma hos Maria för söndagsplugg. Vi hade det för ett år sedan, men nu har vi återupptagit det igen. Det går lite lättare att plugga på söndagar om man är två!

Ha en fin söndag, det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0