...och rökande granne

Ett flertal gånger har jag känt röklukt i trappuppgången. Jättefräscht. Nu vet jag varför. Jag tog min granne på bar gärning idag när han gick in med cigaretten i trappuppgången. Alltså, en rykande jävla cigarett pyr i trappuppgången medan han går upp till sin våning. Väldigt mysigt. Jag sa åt honom på skarpen, men han tyckte tydligen att det var helt okej så länge det inte kom röklukt in i min lägenhet och att jag fick sätta upp ett anslag i uppgången för att han skulle sluta. 

Vilka roliga grannar jag har.

Kommentarer
Postat av: Fia

Men fy!Får man ens röka i trappen???

I våran första lägenhet fick vi in rökluft via ventilationen.Sen satt grannarna under oss jämt ute och bolmade så ha balkong/fönster/vädringsfönster öppna på sommaren var inte till o tänka på!

2011-01-27 @ 14:43:23
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0