Mys

Jag hade en fantastisk gårkväll med Nina som hon fick av mig i födelsedagspresent. Jag hade tänkt att vi skulle äta tapas, men båda Uppsalas två ställen var överfyllda med folk. Det slutade med att vi hamnade på Kött, Kök & Bar och jag åt oxfiletournedos, kantarellsås och västerbottenpuré och drack gott vin. Maten var fantastiskt god och vi hade riktigt trevligt. Efter middagen tog vi oss mot V-dala för en flaska vin och det slutade med att vi hängde kvar till stängning. Så man kan säga att vi upplevde konstrasterna mellan studentlivet och ickestudentlivet. En för mig mycket välbehövlig kväll som slutade med att jag nästan somnade när jag pratade med Julle i telefonen. Han verkar ha det bra i London. Jag är inte alls avundsjuk, inte alls. Siktet är dock inställt på New York och i veckan ska jag växla dollar!

Jag skulle egentligen träna kl 11, men det kändes inte riktigt okej mot min kropp. Därför ska jag istället städa, plugga lite och sedan invänta delar av Ypsilons styrelse som kommer hit kl 14 för fika. Resten av dagen och kvällen är helt oplanerad. När hände det senast? Jag minns inte sist jag tillbringade en hel lördagkväll i ensamhetens tecken!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Då är vi två om att sitta hemma och dega.. :/

2011-01-22 @ 14:10:43
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0