Fort

Dagen har gått alldeles för fort! Linn kom hit efter lunch. Hon hade med sig fika och vi surrade lite. Jag gick och handlade, lagade mat och åkte sedan för att träna. Det var så himla roligt! Jag förstår inte varför jag hade lagt träningen åt sidan tidigare. Jag går därifrån väldigt trött men med ett glädjerus i kroppen. Men nu blir det dock ändring på träningsrutinerna.  

Nu ser jag Idrottsgalan och ska alldeles strax krypa i säng. Imorgon är det seminarium kl 8.15 och sedan kommer pappa någon gång under dagen. Jag hade tagit fel på dagen och åker alltså inte alls till Julle imorgon som vi hade planerat. Vi ses på torsdag istället. Att bara ses en gång i veckan är egentligen alldeles för lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0