To do

Det är underbart att det redan är onsdag, snart helg igen! Jag gjorde ett tappert försök att ta mig upp med tuppen och lyckas nästan. Träningsvärken, som jag nästan drömde om, är inte så påtaglig som jag trodde, kanske det beror på att yogan faktiskt gjorde sitt.

Jag har seminarium nu på morgonen och sedan är tanken att jag ska plugga på nationen. Har som vanligt en hel del att stå i, så jag kommer ligga med näsan i böckerna. Min to-do-list är så lång att den snart fyller ett A4. Det fylls mest på och bockas sällan av, så jag måste verkligen ta mig över till rätt sida.. Hur jag nu ska göra det egentligen?

Ikväll ska jag på min andra ridlektion. Det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0