Romeo och Julia

Mitt tips, se den! Den är rätt dyr, men den är värd varenda krona. Vi satt så långt fram att Måns kunde spotta på mig om han hade velat. Nackdelen med att sitta så långt fram var att man inte riktigt kunde ta in allt om det hände mycket på scenen, men annars var det en bra sittplats! En väldigt bra musikal som ni borde se. Jag är väldigt nöjd! Världen är förresten liten eftersom vi träffade Andréa och Jimmi på musikalen. Jag och Andréa träffades första gången på Emelies möhippa i våras och sedan på bröllopet.

Kvällen började med middag på Fyra Knop, en liten promenad på Söder (som jag för övrigt älskar. Där, eller i Gamla stan ska jag köpa lägenhet!), musikal och sedan åkte vi hem och jag slocknade i sängen på en gång efter ungefär 7 minuters På Spåret-tittande.

Idag åkte jag rätt tidigt tillbaka till Uppsala. Påmindes än en gång över hur jobbigt det är att pendla med tunga grejer, virrade bort mig i Stockholms innerstad och hann precis med tåget. Lördagsfika med Bullen och Camilla som inte fick särskilt många plus och sedan en sväng på stan där jag inhandlade två par örhängen. Det jag skulle köpa var strumpbyxor till kvällens kärleksmiddag med Skvadern, men de hänger fortfarande kvar på Lindex. Typiskt att jag lyckades glömma bort det.

Nu ska jag piffa till mig och sedan ta mig till Elin för lite fördrink inför kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0