Rätt

Jag hade så rätt, så rätt. Jag satt på en kant igår kväll på middagen. Hur höga var oddsen för det egentligen? Men jag hade trevligt ändå och kom hem mycket senare än jag trodde, mest för att jag hade en sån trevlig och pratglad man till bordet.

Jag har sovit som en kratta i natt. Drömt om sol, Majs café och andra mystiska saker. Nu ska jag göra mig i ordning och bege mig mot nationen vid 9-tiden för plugg. Jag ska luncha med Frida på Stocken idag och i eftermiddag är det basgruppsmöte. Sedan tar jag tåget mot Stockholm för kalas ikväll. Det kommer bli ett väldigt flängande fram och tillbaka till Stockholm de närmaste dagarna. Jag som är less på att bära, släpa och pendla med alla grejer. Dra dem åt och fram. Nej, det är inte riktigt min melodi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0