Mysfredag

Det blev en bra start på morgonen när jag vaknade fem i 8 och började kvart över. Jag var på Gamla Torget tio över, vilket måste vara ett rekord!

Jag har åkt fram och tillbaka och är hemma för tredje gången idag. Morgonen har bestått i PM-info (som om vi aldrig skrivit PM tidigare?) och biblioteksundervisning. Nu ska jag packa ihop och sedan ta mig mot stan för lunch med Ida på Cupido. Efter det basgruppsmöte och sedan tar jag första bästa tåg mot Stockholm - mot min kalender som är saknad! Ikväll ska vi, jag och Julle och inte min kalender, äta middag någonstans på Söder och sedan gå på Romeo & Julia-musikalen på Göta Lejon. Hur mysigt blir inte det?

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Komm ihåg att hämta paketet på Grand Hotel,

när skall ni äta buffén?

Pappsenkramisar från Oslo

2011-02-04 @ 18:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0