Insnöad

Strömavbrott i tunnelbanan, jag är fast i Enskede gård. Jag missar seminariet som börjar om en kvart och det känns surt. Jag åker inte ens tillbaka till Uppsala idag har jag konstaterat. Det är lite onödigt då vi ska på middag hos mamma ikväll och jag har nästan allt det jag behöver här.

Jag har varit vaken i två timmar och varit ineffektiv. Stod och väntade ute i kylan i 20 minuter på tunnelbanan. Nu hoppar jag in i duschen istället och väntar på att SLs hemsida börjar fungera igen. Eftersom det är kaos här hemma hos Julle då han håller på att renovera sitt kök så ska jag väl så småningom väl leta mig till något bibliotek och hänga där resten av dagen.

Man kan säga att den här dagen inte riktigt blev som jag hade tänkt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0