Folkrätt

Idag känns det bättre, fast jag var lite hängig i morse. Tack och lov är jag sällan sjuk flera dagar i rad. Jag har precis avverkat en fyra timmar lång föreläsning i folkrätt. Det verkar inte ett dugg intressant faktiskt, men bara 4 seminarier på kursen behandlar det så det går nog vägen.

Har fått i mig mat nu och ska vila lite innan det är dags för basgruppsmöte kl 15 och kl 18 ska Ypsilon samlas för traditionsfika för nya nyfikna studenter. Jag sitter ju kvar som Yoda (rådgivare, gammal och vis) i ett år efter mitt ordförandeskap.

Jag ger er mitt bästa mattips - laxfiléer + mosad fetaost + hackade soltorkade tomater + crème fraiche paprika/chili. Blandas. Salt + citronpeppar på laxen och bred över laxen. In i ugnen i 15-20 min i 200 grader. Servera med quinoa och gröna ärter. Lättlagat och gott!

Kommentarer
Postat av: Gina

Mmm det lät ju svingott! Måste prova nångång :)

2011-02-04 @ 15:37:13
URL: http://giinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0