Bra start

Dagen startade med att jag först försov mig och när jag väl skulle cykla hemifrån till seminariet upptäcker jag att min börs är borta (plånbok, för er som hellre säger det). Helt borta! Jag letar överallt, men inser att jag måste åka för att inte komma försent. Målar upp värsta scenariot att alla pengar är borta osv. Jag ringer pappa och ber honom spärra två av mina kort och sitter som på nålar på seminariet i väntan på att de två timmarna ska gå. Det enda och sista stället börsen kunde vara på var på Årummet där jag, Elin och Nina fikade igår. Tack och lov var den där! Så nu har jag spärrade kort, men en börs.

Lunch med Maria och Emelie på Storken. Först skulle vi luncha på Norrlands för tanken var att det skulle serveras palt idag, men icket. Jag blev besviken, men åt en bakad potatis istället. Potatis som potatis.. Eller.. Nej, jag hade föredragit palt!

Eftermiddagen har jag tillbringat på tingsrätten och nu ska jag svira om till min yoga-outfit. Kvällen består i yoga, plugg och sedan blir det nog bio vid nio.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Dina kort får du till veckan, men allt slutade ju mycket bra, det kunde ha varit värre.

mysiga goa kramar

Pappsen

2011-02-25 @ 23:37:25
Postat av: Pappsen

På tal om resan til New York, när blir den?!? bra att veta som du vet.

Kramisar

Pappsen

2011-02-25 @ 23:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0