Tom

Förbannat. Det är så en jävla mardröm. Jag trodde faktiskt inte på det här, jag höll hoppet uppe tills nu när jag vaknade. Fan, fan, fan. Jag undrar vilka som röstar på dem? Förhoppningsvis känner jag ingen...

Jag fick veta igår att många som hade problem med det svenska språket tog fel på Socialdemokraterna och Sverigedemokraterna på valsedlarna. Beklämmande.

Idag ska jag plugga, ha en föreläsning på BMC och sedan skriva in mig på fördjupningskursen som jag ska läsa i höst. Och jag kommer alltid ha Jimmie Åkessons ansikte i hornhinnan och höra hur de huliganropar hans namn, såsom de gjorde igår på deras valvaka.

Jag skäms för att vara svensk.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag håller med!!!! Jag tycker Jimmie Åkesson ser läskig ut! Och hela det partiet gör mig förbannad!! Vad tänker Sverige med!?

2010-09-20 @ 10:47:59
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0