Reccegaskfix

Jag vet inte riktigt vart den här dagen har tagit vägen faktiskt. En sväng på stan och jag bara råkade köpa en kjol som i och för sig inte satt fint så fint så den åker på retur. Jag hittar säkert något annat som får följa med hem istället. Sedan lite plugg och efter det har jag och Malin fixat med reccegasken hela kvällen. Bordsplaceringen är i stort sett färdig!  

För övrigt vill jag meddela att jag längtar hem till Norrland. Jag vill inte bo i fågelbajsluktande Luthagen just nu. Jag hatar kajor. Uppe i Norrland slipper man detta bekymmer med lukten och att se döda fåglar. Snart tror jag att jag börjar cykla omvägar för att slippa känna doften. Elin säger att jag inte behöver andas, men tro mig - jag har försökt. Ikväll tog jag ett djupt andetag och försökte hålla andan de alla minst 150 metrarna, men jag föddes inte till klarinettist med bra lungor. När det har regnat, precis som i kväll, är det en extra ljuvlig doft...

Vilket i-landsproblem va. Jag ville bara att alla ni, som avslutning ikväll, skulle få veta precis hur jag känner det när jag cyklar från Le Parc till Börjegatan 8..

Kommentarer
Postat av: pappsen

Ett hett tips... köp dig ett näsmunskydd med mintsmak och sätt på dig så känner du inte den äckliga doften. Sedan kan du köpa till andra ljuvliga dofter att parfymera ditt snygga näsmunnskydd med.



Obs! det finns med färgen rosa också.

Pappsenkramisar

2010-09-16 @ 00:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0