Magiskt

Det där med att tycka om associationsrätten går i vågor. Ena stunden upp - andra stunden ned. Idag har det varit upp, främst på grund av att jag faktiskt förstod hela seminariet. 

Hela dagen och kvällen har tillbringats på Norrlands. Vi ypsor är fantastiska och jag utvärderar reccemottagningarna som de bästa under min tid (kanske till och med över tid?). Intresselistorna närmar sig nästan 100 stycken uppskriva. Med tanke på att vi är 150 medlemmar på facebook har vi jobbat på bra under dessa tre kvällar. Jag är stolt över mina tjejer och stolt över att vara ordförande för denna fantastiska förening. Vi är magiska!

Jag och Elin avslutade kvällen på Stocken. Jag behövde inviga mitt nya KK. Det är gött att gå förbi en lång kö, gå in gratis och ta med en kompis. Det kan jag leva på i evigheter! Det var dock ingen höjdarkväll fastän vi försökte liva upp stämningen med en Tuborg så vi drog hem istället.

Annars känns dagen förbaskat bra. Jag somnar med ett leende på läpparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0