Inslag

Dagen har gått alldeles för fort och det har bara blivit semi-pluggande. Det beror helt på kronprinsessan. Efter uppdraget pluggade jag alldeles för lite, sedan var det dags för första ÄG-mötet. Älggasquen 2010. Snart är vi där! Jag tror det kommer bli alldeles, alldeles underbart! Tänk att jag och mina fina tjejer ska fixa det här. Ihop. Makalöst!

Ikväll har jag druckit te, surfat alldeles för mycket, lagat mat och tvättat lite. Skulle ha sovit för länge sedan, men inte. En annan kväll kanske.

Är ni nyfikna på vad jag haft för mig idag så kan ni kika in här från 01.40 för då ser ni mig och kronprinsessan. In action.

Kommentarer
Postat av: Hanna

whohoo va coolt att du fick göra det :D!!!!!

2010-09-06 @ 23:43:06
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0