En månad

Det är torsdag idag ♥ Jag ska iväg på basgruppsmöte, sedan seminarium och efter det ska jag sätta tänderna i redovisningsrätten på riktigt. Ungefär så ser min dag ut fram tills pappa och Joel kommer och hälsar på. De kommer någon gång i eftermiddag så jag ska försöka vara så effektiv som möjligt idag fram tills dess. Därför har jag nu under en timmas tid pluggat, städat lite och satt igång en tvätt. Hurra för effektiviteten!

Det är sista september idag. Sista. En månad till ÄG idag! Tills dess ska vi skriva kontrakt med bandet, fixa ALLT som ska fixas och jag ska hitta en klänning, som nog är mitt mest närliggande projekt just nu. Ingen panik Lina, ingen panik. Jag ska se om jag kan hitta mig någon i helgen, annars får jag ta tag i det när min associationsrättsliga PM är färdigskriven. Men jag ska inte sitta där sista veckan och inte ha någon klänning. Det får bara inte hända.

Kommentarer
Postat av: Korneliusfatima

Thanks for the information

2010-12-25 @ 18:12:40
URL: http://korneliusfatima.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0