En funderare

Vad gjorde jag igår? Just det ja, jag var på pubrunda. Pubrunda. Fan. Jag drack öl som ingen annan. Jag ramlade på Stocken så jag har alldeles ont i sidan. Jag funderar på var min kebab tog vägen i slutet av kvällen.

Jag skulle möta upp Elin på engelska parken halv nio. Halv nio. Smart drag Lina, tur du är optimistisk. Jag ligger i sängen och börjar bli förkyld. Jag trodde jag skulle klara mig ifrån den där förkylningen som alla verkat få, men ser dock inte ut så.

Jag borde ha sms-förbud när jag är full. Faktiskt. Från och med ikväll. Det är ju trots allt styrelsemiddag ikväll. Vilken tur att jag är laddad för en tvådagars. Eller inte.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du skulle bara våga inte vara laddad....!

2010-09-10 @ 09:01:09
URL: http://motnyaaventyr-elin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0