Bukett till kronprinsessan

Idag var jag på ett marskalksuppdrag och fick överlämna en bukett till självaste kronprinsessan och leda henne runt i Universitetshuset. Tänk vilket roligt uppdrag jag har och vilken förmån det är! Träffa kronprinsessan alltså. Det gör jag gärna varje dag om det vore så väl! Jag fick se en skymt av ringarna på vänster hand och det enda jag kan säga är att de verkligen gnistrade!

Hon är i varje fall vackrare än på bild, har snygga ben och ser väldigt proper ut. Som rojalist kommer jag leva på det här länge. Väldigt länge.

För er som är intresserad över varför hon var här i Uppsala idag så kan ni läsa mer om det här.

Kommentarer
Postat av: pappsen

så mysigt så, jag såg buketten i Rapport

pappsenkramisar

2010-09-06 @ 23:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0