Återförening

Snart helg igen. Tiden går fort, men jag gillar det! Snart basgruppsmöte och sedan seminarium. Lunch med Frida på Stocken och sedan ska jag bege mig mot JB. Jag har inte satt min fot där en enda gång den här terminen, men nu är det dags eftersom jag måste börja hitta material till min PM. Den handlar för övrigt om tvångslikvidation. Spännande, visst? Rättspolitiskt ska det också vara. Jajemän. Jag håller tummarna för att jag hittar något. Eftersom vi är ca 75 som skriver om samma ämne så har jag inga större förhoppningar att det finns något kvar i bokhyllorna av värde efter lunch.
Föreningskonventsmöte ikväll sedan blir det soffan resten av kvällen om jag får önska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0