Tåg

Jag har haft en bra dag som jag tillbringat mestadels med min basgrupp. Jag gillar dem alla och idag berättade jag om det. Ja, precis det. Det som inte så många av er vet. Som är lite hemligt och något som jag inte talar så mycket om. I vart fall inte på ett konkret plan. Nu vet de och det känns skönt.

Jag firade att jag gillar skatterätt (tro det eller ej!) med att köpa ett par gummistövlar av märket Viking. Känns bra. Snygga är de också. Jag kommer bo i dem framöver! Att fira en sån sak med att köpa stövlar låter kanske töntigt, men jag trodde att jag skulle hata T5. Avsky det som pesten. Men inte! Det är roligt och jag gillar juridiken. T5 klår alla mina förväntningar flera gånger om.

Nu sitter jag på tåget på väg mot Stockholm och sedan Enskede gård. Om drygt en timme träffar jag J. Behöver jag säga att jag längtar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0