Mitt i veckan

Idag har jag avslutat kapitlet associationsrätt på T5. Eller i vart fall lagt det vilande fram till tentaplugget. Nu går vi in i skatterätten på riktigt, där jag redan har en halv fot inne på ett lite annorlunda och långsökt sätt. Haha, det är lite skrattretande. På ett positivt sätt så klart!

Älggasquen har stått på schemat idag förutom det avslutande kapitlet. Möte och vinprovning. Min baby tar form - höstens bästa fest!

Nu är det sängdags. Imorgon har jag en hel del att stå i som vanligt, men jag klagar inte för jag har så förbaskat roligt. Livet blev ännu bättre när jag fick ett "mail" och blev rörd. Jag har världens bästa vänner! Varför säger jag inte det oftare? Jag har världens bästa vänner runtomkring mig! Vad gjorde jag utan alla mina fina? De som står på min sida i vått och torrt. Som vågar säga emot mig när jag går för långt och som hyschar mig när jag Inte Är PK. Som jag kan skicka fåniga sms till och gnälla över livet. Som jag kan vara mig själv med och som gillar mig för det. Det finns inget bättre!

För övrigt kan tilläggas att jag längtar till Enskede gård!

Kommentarer
Postat av: pappsen

Detb är underbart med vänner som är riktiga vänner...helt underbart.

Hur går förhandlingarna med Scandic ????

Pappsenkramisar.

Jag kommer till Arlanda på söndag eftermiddag, Elin kommer också för att hämta mitt kort som går till parkeringen i Umeå. Elin tar bilen hem till Stensele.

Lite info: Jag kommer hem från Sydafrika den 7 november, landar på Arlanda kl 14:00.

pappsenkramisar

2010-10-14 @ 00:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0