Kista

Jag skulle inte shoppa något. Inte något alls. Det första jag gör är att hitta billiga BH:ar på Twilfit. Jag var bara tvungen att slå till. Sedan hittar jag ett par tights på Gina och ett par vinterskor. Nu har jag lätt ångest och börjar fundera på om jag är shoppingberoende. Är jag det? Kanske. Det är hemskt det här. Jag försöker rättfärdiga det med att jag faktiskt behövde mer underkläder, att tightsen bara kostade 49 kr och att jag inte vill frysa om fötterna i vinter. Hm. Jaja, det var i vart fall trevligt!

Är hemma i Enskede gård igen och gör det sista på tisdagens seminarium. För en gångs skull är jag ute i god tid. Bullen påpekade för någon dag sedan att jag hade fått för vana att säga att jag inte gjort "morgondagens seminarium", så nu jäklar har det pluggats! Snart kommer J ska hem från jobbet och sedan åker vi till Anna och Johan för fredagsmys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0