Kanelbulle

BMC invaderades av jurister idag. 300 jurister som skulle äta mat samtidigt. Det slutade i mild kaos. Jag lovar.

Efter mina föreläsningar cyklade jag mot Norrlands för att bli bjuden på bullar av Bullen. Sedan en sväng på JB för att kopiera till min kära PM och efter det åkte jag, Linn, Elin och Camilla ut till Röda Korset i jakt på varsin hatt till fredagens sittning med A-laget under temat Hattfest. Ingen hittade någon hatt, så jakten fortsätter! Det blev även offentligt att jag är sämst på höger och vänster. På riktigt. Vi skulle ta höger, jag svängde vänster. Pinsamt. 22 år och kan inte skilja på höger och vänster. Inte undra på att jag har dåligt lokalsinne.

Resten av kvällen har jag delvis spenderat tillsammans med JB:s kopiatorer. Jag och tekniken alltså. Det gick inte alls som jag ville och det slutade med att jag gav upp och gick hem. Har suttit i soffan och pluggat sedan jag kom hem vid åtta och nu tänker jag sova och försöka lära mig europeisk bolagsrätt i sömnen istället.



Bullens goda bullar

Kommentarer
Postat av: Maria

Men sötnos, jag är bra mycket äldre än dig och kan fortfarande inte skilja på höger och vänster... blir knepigt ibland när jag ska lotsa blinda människor på mitt jobb å de går in i en dörr pga mig... ;)

Kram <3

2010-10-05 @ 11:23:23
URL: http://mejan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0