Hjärtattack

Jag fick nästan hjärtattack av att träna tidigare idag. Jag överlevde, som tur är. Det kanske inte är så optimalt att träna dagen efter, men jag fick min stämpel.

Jag vill helst av allt bara sova. Sova tills J kommer imorgon. Men nej, jag ska vara vaken i 10 timmar till. Hurra för det!

Om ni är intresserade jag kan säga att jag inte har skrivit ett enda ord på min PM idag. Inte ens en bokstav. Bra Lina, bra. Nu börjar ångesten komma krypande... Och kommer jag skriva något imorgon? Högst troligt inte.

Nu blir det sushi med Elin och Linnéa innan vi ska iväg till Norrlands för att stå i garderoben på Härken. Jag ska köpa en stor godispåse på Gottis och försöka att inte tänka på att jag egentligen skulle ha suttit på sittningen i detta nu och ätit förrätt. Om jag ser det positivt så kommer jag ju mest största sannolikhet få dricks ikväll, så jag slipper förbruka pengar. Men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0