Eko

Jag sitter på Eko och skriver PM. Det går förvånansvärt bra, men man ska inte ropa hej förrän man är över bäcken. Jag simmar fortfarande, eller vadar kanske. Jag kommer i varje fall att hinna bli färdig. Det är ju rättspolitiskt och då kan man ju skriva nästan vad som helst. Nästan.

Snart är associationsrätten avklarad och skatterätten tar vid. Tiden går alldeles för fort. Jag har jullov om 9,5 veckor. Det är nästan galet hur fort höstterminen går. Mitt sista jullov. Någonsin. Jag börjar bli stor nu.

Jag har lunchat hos Bullen idag och blev bjuden på te och bulle. Jag vill kalla det vardagslyx.

Nu ska jag återgå till mitt skrivande, sedan ringa lite hotellsamtal och om två timmar cykla i regnet till min kvällskurs på NCK. Förresten är bandet till Älggasquen officiellt nu. Det står i Ergo idag. Ni får veta senare, vi måste bara fixa ett boende till dem först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0