Early

Jag vaknade tjugo över tolv idag. 12.19. Behöver jag säga att det blev världens drag på kammaren igår efter sittningen? Vi dansade på bordet, på soffan, gjorde rörelserna till När vi gräver guld i USA, dansade ännu mer och svettades i våra huvudbonader. Vi gav faktiskt upp tidigare än vi blev utkörda. Jag var hemma efter fyra efter ett besök hos först Johannesgrillen och sedan Elin och Palle. Elin är så charmig, för hon säger alltid till när man måste gå hem. Och att jag måste borsta tänderna, tvätta bort sminket och ta ut linserna. Jag gör det faktiskt när hon säger till mig. Ja, jag är som ett barn. 

Jag som skulle kliva upp tidigt och skriva PM. Jo, pyttsan. Jag tar tag i det nu istället. Sedan städa lite. Jag får ju besök imorgon. Mysigt! Jag måste träna också. Har inte gjort det denna vecka än och jag måste ju få mina två stämplar.

PM nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0