Bitter

Jag är bitter. Fruktansvärt bitter. Jag har gått och längtat efter att få gå på Härken, en gasque på Norrlands, imorgon. Inte jobba, bara gå och ha så jävla roligt. Men icket. Detta innebär att jag jobbar på alla större festtillställningar på Norrlands denna höst. Alla! Reccegasken, Samarret, Härken, Älggasquen, Höstfesten och Luccegasken.

Jag, Elin och Linn skulle gå. Fördrinka, gå på sittningen och sedan dansa natten lång. Det slutade med att ingen av oss får gå. Vi måste jobba. Stå i garderoben till 05.00. Det är inte alls lika kul längre. Det enda som är bra är att J kommer på söndag.

Dags att rycka upp sig och fortsätta skriva PM.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du är BITTER, men tyvärr kan det bli så och tyvärr också om man är en person som ställer upp och inte gömmer sig så får man ofta ta skiten medans andra bara glider undan.

Ta det som en lärdom och erfarenhet, det blir er TUR snart.

pappsenkramisar



obs! jag bjuder på de svarta gummistövlarna

2010-10-08 @ 13:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0